زن 58 ساله می خواهد به مکالمه خود بیفزاید. :) من زندگی خود را دوست دارم و هر سال بیشتر از سال دیگر.

زن 58 ساله می خواهد به مکالمه خود بیفزاید. :) من زندگی خود را دوست دارم و هر سال بیشتر از سال دیگر.

من اولین خالکوبی خود را در 53 سالگی انجام دادم ، گواهینامه موتور سیکلتم در 54 سالگی ، موهایم را در 56 سالگی بنفش رنگ کردم. من هنوز کارتن می گیرم - زیرا مردم نوع. من نوشتن را در 57 سالگی شروع کردم.

تا 30 سالگی به دانشگاه نرفتم - بنابراین شاید من دیر شکوفا بودم؟ اوه ، صبر نکنید - بچه ها را در 20 و 23 سالگی داشته باشید ... پس اینطور نیست. LOL

صحبت از بچه ها - من اولین نوه ام را در 50 سالگی به دنیا آوردم - و MAN خیلی سرگرم کننده است! گاو مقدس! من آن را دوست دارم. تمرکز بر آنچه شما را - شما. و به دنبال آن بروید. زیرا تنها "زمان" ما در حال حاضر است. به راستی… ..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد