سفر من به هنر دیجیتال

برت مونروی ، میدان تایمز ، 2011. مونرو میدان تایمز را در طول چهار سال ایجاد کرد. این شامل بیش از 750،000 لایه است و ده ها هنرمند و پیشگام تصویربرداری دیجیتال ، از جمله جان و توماس نول ، خالقان فتوشاپ ، و برخی از خانواده و دوستان مونروی را به تصویر می کشد. میدان تایمز در حال حاضر در نمایشگاه موزه با عنوان "نرم افزار بساز: جهان را تغییر ده!"

سفر من به هنر دیجیتال

بازتاب های Photoshop Hall of Famer Bert Monroy

< p> من از دو سالگی نقاشی می کردم. من در طول زندگی ام برای نقاشی در کلاس دچار مشکل شده بودم و به پیشنهاد یکی از معلمانم ، در هنرستان هنر و طراحی امتحان کردم. در حالی که از استادان حرفه خود یاد می گرفتم ، در زمینه تبلیغات و تصویرسازی تحصیل کردم. بعداً در دانشکده هنرهای تجسمی شرکت کردم. تمام آموزش های من منجر به حرفه ای در صنعت تبلیغات شد ، جایی که من مدیر هنری و مدیر خلاق چند آژانس تبلیغاتی در نیویورک بودم. من یک تصویر تجاری گاه به گاه انجام دادم. نقاشی تصاویر نوری واقع گرایانه برای من باقی ماند. من با روغن ، آبرنگ ، پاستل آزمایش کردم ، همه را امتحان کردم و اگرچه نتایج نسبتاً خوبی به دست آوردم ، اما هرگز کاملاً راضی نبودم. با یکی از دوستانم شریک من بسیار به فناوری علاقه داشت و به من گفت که ما نیاز به "رایانه" داریم. من اعتراض نکردم اما به او هشدار دادم که نباید انتظار داشته باشد که من آنجا بنشینم و هر شب اطلاعات را شروع کنم. او در مقابل گفت که یک کامپیوتر جدید در حال راه اندازی است و من می توانم طرح های خود را بر روی آن انجام دهم. با شک و تردید اما کنجکاو به فروشگاه رایانه محلی رفتم و این جعبه کوچک به نام مکینتاش را دیدم.

موزه تاریخ کامپیوتر را دنبال کنید Facebook | توییتر مکینتاش ، 1984. مجموعه موزه تاریخ کامپیوتر ، 102756924 ، 102756926 ، 102756927. عکس © مارک ریچاردز.

من جلوی آن نشستم و صابون کوچکی را که موس نام دارد گرفتم و شروع به حرکت دادن مکان نما کردم. یک جعبه کشیدم. سرد! آن را انتخاب و منتقل کردم. بله ، من می توانم چیدمان این مورد را انجام دهم! سپس ، اتفاقی افتاد. فکر کردم خرابش کردم کارمند فروش آمد و گفت: "اوه ، شما تازه وارد Fatbits شدید."

Fatbits؟ سطح پیکسل را بزرگنمایی کرده بودم. ناگهان نوری در سرم روشن شد! دیگر نیازی به تراشیدن قلم موهایم یا استفاده از بوم های بزرگ برای دستیابی به جزئیات مورد نظر ندارم. این آینده بود! این رسانه من بود! فقط روی این صفحه نمایش کوچک 9 اینچی سیاه و سفید بود اما طوفان کاملاً مرا به خود جلب کرد. من هر روز در آن فروشگاه بودم تا دستگاهم رسید. آنها ناراحت نشدند زیرا من برای سایر خریداران احتمالی نمایشی از MacPaint انجام می دادم.

ایجاد شده با MacPaint. با احترام برت مونروی.

وقتی دستگاه جدید خود را در استودیو راه اندازی کردیم ، بقیه کار از بین رفت. تابستان آن سال من محصولی به نام HumanForms ایجاد کردم. این مجموعه شامل بیش از هزار قسمت بدن بود که در هر مفصل صلیب های کوچکی داشت. اتصال صلیب هاو سپس پاک کردن آنها به شما این امکان را می دهد که بدن انسان را در هر حالت دلخواه بسازید. من و شریکم استودیوی تولید کاتالوگ را رها کردیم و یک شرکت جدید در اطراف این ماشین جدید ایجاد کردیم. ما همه چیز را از کارتریج جوهر گرفته تا پد موس می فروختیم.

در سال 1984 من با گروه کاربران مک نیویورک بسیار درگیر شدم و بعداً روزنامه خبرنامه آنها را هدایت کرد. یافتن جامعه ای از افرادی که اشتیاق من را برای Mac به اشتراک گذاشتند ، آسان بود. به زودی من در جلسات گروه کاربران ، مدارس و نمایشگاه های تجاری ، مانند MacWorld ، نمایشی انجام می دادم.

این صنعت با سرعت باورنکردنی در حال رشد بود. هر هفته شاهد معرفی نرم افزارها و وسایل جانبی جدیدی بودیم که قابلیت های آن جعبه کوچک روی میز من را بسیار بالا برد. سطح حرفه ای لینوتایپ Linotronic 300 ، یک حروفچین سطح حرفه ای را معرفی کرد که متن و تصاویر را از مک تهیه و با کیفیت بالا چاپ می کرد و آماده تولید بود. تقریباً در همان زمان ، Letraset اولین محصول دستکاری تصویر به نام ImageStudio را عرضه کرد که به شما امکان می داد تصاویر اسکن شده در بسیاری از اسکنرهایی که به بازار وارد شده بودند را روتوش کنید. همه آنها سیاه و سفید بودند ، اما برای روزنامه ها ، نشر رومیزی مطلوب بود.

دیری نگذشت که بالاخره رنگ با Mac II رسید! PixelPaint اولین محصولی بود که با اشتیاق به آن علاقه مند شدم. روز به روز نقاشی می کردم.

ایجاد شده با PixelPaint. با احترام برت مونروی.

هر چیزی که تولید می شد همچنان تازگی محسوب می شد - بسیار پیکسلی و برای دنیای حرفه ای به اندازه کافی خوب نیست.

در فوریه 1990 ، همه چیز تغییر کرد - Adobe Systems معرفی شد Photoshop.

سرانجام آن دستگاه کوچک تبدیل به جریان اصلی مشاغل شد که از بچگی می شناختم. من شروع به ارائه یک ماهانه در Apple NY با عنوان "Mac در تبلیغات" کردم. هر ماه تعداد شرکت کنندگان بیشتر و بیشتر می شد. دیری نگذشت که دوباره خود را در آژانس های تبلیغاتی پیدا کردم. نه به عنوان یک هنرمند بلکه به عنوان مشاور ، جایی که من به تبدیل بسیاری از آنها به فناوری جدید کمک کردم و کارکنان آنها را برای استفاده از آن آموزش دادم. Mac بزرگ شده بود!

فتوشاپ به Mac کمک کرد تا به مناطقی برود که رایانه های شخصی در آن بی سابقه بود. این ابزار عکاسان آماتور برای خلق شاهکارها شد. تصویرگران حرفه ای دیجیتالی شدند. فتوشاپ به یک فعل تبدیل شد.

در فتوشاپ تکامل یک رسانه را می بینم. وقتی Photoshop نسخه 7 پنل Brush را معرفی کرد ، ناگهان من می توانم برس های خودم را با ویژگی های بی نظیر در برس های سنتی ایجاد کنم. ترکیب همه اینها با Wacom Cintiq به من این امکان را داد که مستقیماً روی صفحه با استفاده از قلم به شیوه ای که به طور سنتی آموزش دیده بودم کار کنم. تمام تکنیک های دستی برای جلوه های با برس در حوزه دیجیتال موجود بود.

پنل لایه های فتوشاپ (جزئیات Times Square ، توسط برت مونروی). با احترام برت مونروی.

فتوشاپ امکاناتی را که قبلاً وجود نداشت باز کرد: برس ، قلم ، شیب ، همه با کلیک یک دکمه در دسترس هستند. این به هنرمند این توانایی را می دهد که اجازه دهد خلاقیتش آزادانه جریان یابد. هنگام استفاده ازرسانه های سنتی ، تغییر جهت مستلزم تمیز کردن برس ها ، ترکیب رنگ های جدید ، انتظار برای خشک شدن برخی چیزها است - تعمیر و نگهداری که حواس شما را پرت می کند. در حال حاضر ، بدون تعمیر و نگهداری ، بدون تمیز کردن.

بیایید ویژگی بسیار مهم دیگری را که رایانه از طریق رسانه های سنتی دارد ، ویژگی Undo را فراموش نکنیم. با یک کلیک اشتباه کنید.

امروزه اکثر تصاویری که می بینیم در Photoshop باز شده اند. از نقاشی های مات تئاتر گرفته تا بهبود محصول یا از بین بردن آن لکه روی صورت مدل جلد - فتوشاپ ابزاری است که استفاده می شود. همانطور که همیشه به دانش آموزان خود می گویم ، "اگر می توانید آن را تصور کنید ، می توانید آن را ایجاد کنید." فتوشاپ می تواند این امر را محقق سازد.

درباره نویسنده

برت مونروی هنرمند ، نویسنده و مدرس است. با کشف رایانه ها با معرفی مکینتاش 128 در سال 1984 ، او شروع به کار دیجیتالی جدیدی کرد. او رایانه را به عنوان یک رسانه هنری پذیرفت و یکی از پیشگامان هنر دیجیتال محسوب می شود. آثار برت در همه نشریات تجاری مهم صنعت کامپیوتر و تعداد زیادی کتاب دیده شده است.

این وبلاگ در ارتباط با برنامه زنده CHM" Photoshop Magic: A Lecture by Digital Artist & Author Bert Monroy "نوشته شده است." این رویداد در موزه تاریخ رایانه در 15 ژوئن 2017 برگزار شد. برای رویدادهای زنده CHM آینده ثبت نام کنید.

همچنین می توانید بزرگترین اثر هنری برت مونروی تا به امروز ، تایمز اسکوئر را در Make Software: Change the World تغییر دهید! در موزه تاریخ کامپیوتر.

ابتدا در www.computerhistory.org منتشر شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد