Tesla's Cross Country Rally، Supercharger by Supercharger

مقاله ای از یک سفر الکتریکی در سراسر آمریکا

عکس: تام پوکرنیچ

صبح زود در روز یکشنبه ، 2 فوریه 2014 ، دو خودروی تسلا مدل S به سمت شهرداری نیویورک حرکت کردند تا پایان سفر یک کشور بدون قطره بنزین را به پایان برسانند. این دو خودرو از 24 سوپرشارژر در 14 ایالت برای تأمین سوخت در سفر از لس آنجلس استفاده کردند و با این کار دستاورد رکوردهای گینس را برای حداقل زمان بدون رانندگی برای عبور از ایالات متحده با وسیله نقلیه برقی به ثبت رساندند. در طول راه ، خدمه رانندگان ما عکاسان آماتور را ترغیب کردند و سفر را ثبت کردند ، Supercharger by Supercharger.

Barstow، CA

اولین توقف ما در سفر در نزدیکی یک چیلی ، یک Country Inn ، یک Starbucks و مرکز خرید Tanger Outlet بود. این همچنین آخرین مکانی بود که می توانستیم بوی بد بدن را به طور صحیح اعلام کنیم.

فاصله از هاثورن: 109 مایل. مدت زمان شارژ: 53 دقیقه.

هنگام طلوع آفتاب به اینجا رسیدیم ، که بهترین زمان برای دیدن کوه های هوالاپای است. اکثر اعضای تیم صبحانه اولیه را در Carl's Jr ، درست در محل Superchargers ، صرف کردند.

فاصله از بارستو: 210 مایل. مدت زمان شارژ: 48 دقیقه. ">

یک توقف راحت در Courtyard Marriott. رستوران Walmart ، IHOP ، مترو و مکزیک در این نزدیکی هستند. در حالی که در لابی هتل در حال گذراندن بودیم ، با دفتر مرکزی تماس گرفتیم و ما را از هشدار طوفان زمستانی برای کلرادو مطلع کرد. این احتمال وجود داشت که برخی از جاده ها بسته شوند ، به ویژه در گذرگاه Vail. تا این لحظه ، ما در توهم کار می کردیم که آب و هوا برای طول سفر مناسب خواهد بود. اوف.

فاصله از Kingman: 152 مایل. مدت زمان شارژ: 1 ساعت و 18 دقیقه.

متورم شدن ، UT

در اینجا یک مرکز بازدید کننده وجود دارد ، اما ما عجله داشتیم ، به این معنی که ما آنقدرها که انتظار می رفتیم با میزبان دوستانه وقت نگذاشتیم. کشور زیبا جان فورد ، نه چندان دور از بنای ملی. ما برای رسیدن به اینجا از طریق طوفان شن در کشور ناواجو عبور کردیم ، بنابراین اتومبیل ها در حال حاضر به طرز چشمگیری از نظر آب و هوایی ظاهر شده اند.

فاصله از Flagstaff: 249 مایل. مدت زمان شارژ: 10 دقیقه.

صخره هایی با دیواره قرمز بر فراز این شهر کوچک که شبیه مجموعه فیلم های وسترن است ، نگهبانی دارند. دلیلش این است که هست. این یک حرکت سریع از اینجا به پارک ملی Arches و Canyonlands است ، جایی که بسیاری از فیلم های کابوی در آن ضبط شده است. سوپرشارژرها در اینجا نزدیک کافه ها ، رستوران ها و مغازه های شهر هستند.

فاصله از بلندینگ: 75 مایل. مدت زمان شارژ: 25 دقیقه.

Grand Junction، CO

اولین نگاه ما به برف ، و پیشگام آنچه در آینده است. نزدیک IHOP ، باغ زیتون و یک مرکز خرید بزرگ. در اینجا به طور کامل به ما اعلام شد که کوه های راکی ​​می تواند چالشی ایجاد کند.

فاصله از موآب: 109 مایل. مدت زمان شارژ: 27 دقیقه. >

حتی آرامش قبل از طوفان - فقط طوفان. برف در این نقطه تکه تکه می آمد. ما تصمیم گرفتیم برای عبور از Vail Pass روی همه خودروها زنجیر بزنیم ، اما قبلاً با I-70به دلیل تصادفات رانندگی دو بار بسته و دوباره باز شد ، مشخص نیست که آیا می توانیم ادامه دهیم یا نه. Residence Inn به ما سرپناه و فرصتی داد تا بتوانیم برای سفر سخت پیش رو برنامه ریزی کنیم.

فاصله از Grand Junction: 90 مایل. زمان شارژ و توقف: 1 ساعت 5 دقیقه.

Silverthorne، CO

قرار بود دو ساعت و 20 دقیقه طول بکشد تا از گلنوود اسپرینگز به اینجا برسیم. در عوض ، گیر کرده در ترافیک آهسته که در نیمه شب در حال مذاکره با Vail Pass و وسط طوفان بود که بیش از 12 اینچ برف را به گردنه رساند ، بیش از چهار ساعت طول کشید.

فاصله از گلن وود اسپرینگز: 94 مایل. مدت زمان شارژ: 42 دقیقه.

Cheyenne ، WY

تسکین فوق العاده. به محض پیاده شدن از کوه با چشم انداز یک بزرگراه بسته دیگر روبرو شدیم: I-25. با جستجوی شگفت انگیز مسیرهای جایگزین از فورت کالینز به شاین ، در یک مسیر انحرافی قرار گرفتیم که ما را در شرایط یخی با US-85 به سمت شمال برد. یکی از ون های پشتیبانی تقریباً تمام مسیر را اسکیت می کند.

فاصله از سیلورتورن: 165 مایل. مدت زمان شارژ: 57 دقیقه.

مالکان دوستدار مسافرخانه Covered Wagon ، در آنجا با چای و قهوه گرم کردیم. در این مرحله ، ما احساس کردیم که سخت ترین نقطه سفر را پشت سر گذاشته ایم. آسمان آبی شد ، جاده ها باز شدند و یخ از جاده آب شد. گروه فیلمبرداری یک کوادکوپتر کنترل از راه دور را به آسمان فرستاد تا تصاویری از رسیدن مدل S از بالا دریافت کند ، بنابراین بیشتر زمان ما در اینجا با گردن به سمت بالا می گذرد. ​​

فاصله از شاین: 158 مایل به مدت زمان شارژ: 36 دقیقه.

شهر سریع ، SD

خوب ، آب و هوا بار دیگر را مهار کرد و ما از طریق مه و جاده های یخ زده به این ایستگاه ادامه دادیم ، اما هنوز پیشرفت بزرگی از کلرادو بود. محل شارژ ما در مرکز خرید راش مور ما را در فاصله قابل توجهی از تگزاس رودهاوس ، لابستر قرمز ، استارباکس ، زیتون باغ و یک فودکورت قرار داد که از آن نهایت استفاده را بردیم.

فاصله از لوسک: 149 مایل. مدت زمان شارژ: 35 دقیقه.

متل دیگری با موضوع واگن و مالک دوستانه. این مکان Range Country Lodging نام داشت. همچنین دارای سر حیوانات پر شده روی دیوار لابی خود بود.

فاصله از شهر سریع: 137 مایل. مدت زمان شارژ: 36 دقیقه.

میچل ، SD

یک توقف سرنوشت ساز در اواخر شب توسط یک فروشگاه سرقفلی و یک ملکه لبنیات. شکلات های داغ در DQ عالی بودند ، اما این آخرین باری بود که یکی از ون های پشتیبانی را زنده می دیدیم. ترکیب دیزلی آن نمی تواند کاهش ناگهانی دما را که اکنون نزدیک به صفر بود ، کنترل کند. پنج نفر از اعضای تیم مجبور بودند صبح زود از Sioux Falls ، حدود 80 مایل دورتر ، پرواز کنند تا فردای دیگر در Highland Park ، IL با بقیه خدمه تماس بگیرند. با این حال ، استنلی تخت بسیار سرد به نظر می رسید.

فاصله از مردو: 141 مایل. مدت زمان شارژ: 40 دقیقه.

اگر تا به حال سرما نخورده اید ، باید به مینه سوتا برویدنیمه شب فوریه.

فاصله از میچل: 127 مایل. مدت زمان شارژ: 38 دقیقه. jpeg ">

ما ساعت 2 بامداد و در دمای 4 درجه فارنهایت به آلبرت لیا رسیدیم تا مورد استقبال دو طرفدار مدل S و سه طرفدار تسلا و همچنین یک سگ قرار بگیریم. یکی از استقبال کنندگان ساعت ها منتظر بود و برآورد تقریبی ورود را از طریق به روزرسانی های توییتر به دست آورد.

فاصله از وورتینگتون: 116 مایل. مدت زمان شارژ: 38 دقیقه. >

فقط یک پر کردن سریع ، بنابراین ما حتی وقت نکرده ایم که در Steakhouse Outback یا Manny's Cucina راه بیفتیم. یا بازی لاکراس انجام دهید.

فاصله از آلبرت لیا: 127 مایل. مدت زمان شارژ: 17 دقیقه.

برای ورود به رستوران همبرگر Culver's خیلی دیر شده بود ، اما مک دونالد باز را پیدا کردیم ، که دارای بهترین حمام های رستوران فست فود بود که تا به حال با آن روبرو شده بودیم.

فاصله از لا کراس : 66 مایل مدت زمان شارژ: 1 ساعت و 16 دقیقه.

Highland Park ، IL

طوفان برفی دیگر! در واقع ، این همان چیزی بود که در کلرادو به ما برخورد کرد - فقط برای یک عکس دیگر بازگشت. با این حال ، این بار ، ما در روز روشن و در جاده های مسطح و شخم زده رانندگی می کردیم ، این بدان معناست که سرعت حرکت ما را کم نمی کند. حتی بهتر از این ، ما در ایستگاه خدمات تسلا با اعضای تیم که در ون خراب شده بودند دوباره متحد شدیم. آنها ساندویچ صبحانه گرم و قهوه در انتظار ما بودند.

فاصله از ماستون: 200 مایل. زمان شارژ: 31 دقیقه.

Mishawaka

یکی از توقف های مورد علاقه ما در سفر به دلیل وجود سوپرشارژرها در پارکینگ یک مرکز خرید بزرگ که دارای فودکورت وسیع بود. "فیله مرغ!" سرپرست تیم دان پریستلی در خلسه ناگهانی گریه کرد. همسایه بارنز و نوبل دارای استارباکس بود. همه اینها به خط پایان کمک کرد تا نزدیکتر به نظر برسد.

فاصله از پارک هایلند: 121 مایل. مدت زمان شارژ: 47 دقیقه.

Maumee ، OH

برف در اینجا آنقدر ضخیم بود که خارج شدن از ماشین بدون خیس شدن پاها غیرممکن بود. و سپس آنها احساس کردند که بلوک های یخ آلود هستند. کوکی های ساندویچ فروشی آن طرف جاده ، به تسکین درد کمک کرد. (به روز رسانی: از آن زمان به ما توجه شده است که والدین دان پریستلی ، رهبر تیم رالی کراس کانتری ، در این ایستگاه کوکی ها را نیز تهیه کردند. ما از خطا پشیمان هستیم.)

فاصله از میشاواکا: 151 می مدت زمان شارژ: 35 دقیقه. ">

یک جشن تبریک حدود 20 نفر ، مقدونیه را علیرغم باران باران در تیم تسلا شکست داد. بال و آب از Steakhouse Outback نیز کمک کرد. فقط سه توقف دیگر باقی مانده است!

فاصله از Maumee: 131 مایل. مدت زمان شارژ: 1 ساعت

از آنجا که ما شب گذشته وارد سامرست شدیم ، وندی و مک دونالد نزدیک آن به طرز وحشیانه ای بسته شدند. به همین دلیل است که مردم در طول روز رانندگی می کنند.

فاصله از مقدونیه: 176 مایل. زمان شارژ: 18 دقیقه.

Hagerstown، MD

ساعت دیگر تحویل ساعت 2 صبح و گروهی دیگر از خیرخواهان که صبورانه منتظر ورود مدل S بودند. دو نفر از ساعت 9 شب منتظر بودند ، بیشتر در یک رستوران نزدیک. در یکی از آنها یک هواپیمای بدون سرنشین با دوربین متصل شده بود.او به ما اجازه داد یک جفت عینک که فیلم پهپاد را نشان می داد امتحان کنیم. وقتی از طریق آن عینک ها به خود نگاه می کنید ، تجربه ای خارج از بدن به دست می آورید.

فاصله از سامرست: 108 مایل. مدت زمان شارژ: 32 دقیقه.

نیوآرک ، DE

JB Straubel ، موسس تسلا موتورز ، خدمه را بررسی می کند. عکس از جان دیویس ، دیویس دیجیتال سفارشی ، LLC.

آخرین سوپرشارژر قبل از شهر نیویورک! JB Straubel ، بنیانگذار و مدیر فنی تسلا ، تازه از پرواز نروژ ، به همراه رییس توسعه شرکت ها و تجارت Diarmuid O'Connell و Cal Lankton ، سرپرست واحد Supercharger ، به دیدار تیم آمدند. گروهی دیگر از حدود دوازده نفر از علاقه مندان به تسلا در حال حرکت بودند ، و یک آقا برای همه رانندگان قهوه خرید. استروبل و اوکانل با رانندگان سارا اسلینگر و جالپا پاتل در 128 مایل نهایی به شهر نیویورک رفتند ، جایی که رالی در هالیتری به نتیجه رسید.

فاصله از هاجرستون: 137 می مدت زمان شارژ: 41 دقیقه.

پایان خط

تیم رالی کراس کانتری ، با JB Straubel ، Elon Musk و Diarmuid O'Connell ، در شهر نیویورک.